Herní festival MČR nabídne esportové mistrovství, hudební show a veřejnost si poprvé zahraje Kingdom Come Deliverance II
Již za necelý měsíc se uskuteční herní festival MČR, největší esportová a gamingová akce v Česku a na Slovensku. Konat se bude od 22. do 24. listopadu v pavilonu P – největší a nejmodernější hale na BVV Brněnském výstavišti. Návštěvníci se dočkají několika esportových turnajů, včetně Tipsport MČR CS, Samsung MČSR v mobilních hrách a MČR FC powered by Hyundai. V sobotu pak proběhne hudební show blowup #03, kde se představí rappeři Nik Tendo a Manene. Speciální program nabídne Česká spořitelna, díky které si bude moci veřejnost v Česku vůbec poprvé vyzkoušet hratelnou ukázku druhého pokračování úspěšné hry Kingdom Come Deliverance. Kromě toho se v Brně odehraje také Torédo Pokémon MČR. Stejně jako v minulých letech je akce součástí festivalu Life!.
Letošní herní festival MČR se ponese v duchu oslav. Kromě té zcela nejzřejmější, tedy tradičního svátku esportu a gamingu, dojde také na oslavu 15. narozenin skupiny erem. Při této příležitosti bylo do programu MČR zařazeno promítání speciálního výročního dokumentu (pátek) i show nazvaná blow up #03. Ta proběhne na hlavní stagi a vystoupí rappeři Nik Tendo a Manene. Spolu s nimi se představí i DJ Forgen nebo DJ Radekys.
„Ať už se řadíte mezi náruživé gamery, občasné hráče nebo chcete strávit příjemné rodinné odpoledne, herní festival MČR nabízí díky své velikosti program pro každého. V Brně se MČR koná tradičně už od roku 2015 a já jsem moc rád, že jej můžeme neustále rozšiřovat. A ani letošní ročník není výjimkou, opět je rozloha výstavní plochy rekordní a program ještě nabitější,“ popisuje Lukáš Pleskot, výkonný ředitel agentury PLAYzone, která herní festival MČR organizuje.
Milionová utkání i herní novinky
Již tradičně mezi hlavní lákadla patří Tipsport MČR CS, největší esportový turnaj v Česku a na Slovensku. Během něj se týmy utkají v oblíbeném titulu Counter-Strike 2 a rozdělí si finanční odměny v hodnotě přes 1 500 000 korun. Víkendový program zahrne i další soutěže. Kromě Counter-Strike 2 se totiž svého finále dočkají i fanoušci mobilních her. Nové mistry Samsung MČSR v mobilních hrách poznají tituly Brawl Stars a Teamfight Tactics. Hráči tak završí sezonu, během které si rozdělí v součtu téměř 200 000 korun. Naopak první offline akce nové sezony čeká virtuální fotbalisty, kteří soutěží na MČR FC 25 powered by Hyundai. Osm hráčů zabojuje o první část finanční odměny, která pro aktuální sezonu dosahuje 150 000 Kč. Navíc jeden šťastný návštěvník si odnese svoji vlastní výhru v podobě herní konzole PlayStation 5.
Festival nabídne také mnoho dalších aktivit. Na stáncích vystavovatelů si návštěvníci vyzkouší nejnovější hry, jako například hratelnou ukázku Kingdom Come Deliverance II, moderní technologické vychytávky, zapojí se do tomboly, a dokonce na místě proběhne Torédo Pokémon MČR. To bude součástí herního festivalu vůbec poprvé. Na místě se setkají fanoušci také s mnoha influencery a streamery. Na zóně Samsung bude k zastihnutí například Jakub ‚‚Destro” Vích či Adam ‚‚Vidrail” Lysek, zatímco díky společnosti Hyundai se lidé potkají s Tomášem ‚‚The Hateris” Rysem nebo Vojtěchem ‚‚THE TOP” Mikulíkem. A dorazí i mnozí další.
Celý program najdete na stránkách: https://www.mcr.gg/program-herniho-festivalu-mcr-2024
Vstupenky
Zájemci si mohou na oficiálních stránkách MČR vybrat z několika variant vstupenek. Základní stojí 250 Kč a umožňuje vstup na festival v jeden libovolný den, a to nejen do pavilonu P, ale do všech hal festivalu Life!. Vstupenku Premium lze pořídit za 599 či 1 099 Kč, přičemž cena se liší v závislosti na počtu dní, po které je platná. Vstupenky si lze zakoupit také na speciální party blowup #03 a do Pokémon turnaje.
Vstupenky jsou k dostání na stránkách: https://www.mcr.gg/vstupenky
Partneři turnajů
Titulárním partnerem letošní sezóny MČR ve hře Counter-Strike 2 je sázková kancelář Tipsport, Dalšími partnery jsou mobilní operátor Vodafone, výrobce počítačových sestav HAL3000, síť restaurací KFC, značka parfémů a pánské kosmetiky STR8, výrobce herních židlí DXRacer, výrobce herních monitorů AOC, výrobce herních zařízení AORUS, technologická společnost Canon. Mediálními partnery jsou rádio Spin a herní magazín Score. Finále MČR proběhne za podpory města Brna a projektu Kam za sportem v Brně.
Titulárním partnerem nové sezony MČR FC powered by Hyundai je výrobce automobilů Hyundai. Dalšími partnery jsou pojišťovna Kooperativa, obchodní řetězec PENNY Market, výrobce rostlinných nápojů Alpro, výrobce monitorů Philips Envia a český reprezentační tým eRepre.
Titulárním partnerem MČSR ve hrách Brawl Stars a Teamfight Tactics je výrobce mobilních telefonů Samsung.
Více informací najdete na webových stránkách www.mcr.gg
Fotografie ke stažení najdete na odkazu ZDE.
O PLAYzone
Agentura PLAYzone je provozovatelem Vodafone PLAYzone Areny, esportového centra o rozloze přes 1000 m2. Agentura je také organizátorem soutěží MČR, včetně milionové Tipsport MČR CS. Jako součást skupiny Prima se zaměřuje i na výrobu pořadů s herní tematikou, které vysílá televizní stanice Prima COOL, a pravidelné denní zpravodajství přináší prostřednictvím portálu PLAYzone.cz. Ten je nejnavštěvovanějším esportovým serverem na českém internetu a kromě novinek nabízí i turnajovou platformu a funkci Zápasovník. V něm návštěvníci najdou vše podstatné o esportových turnajích, hráčích, zápasech a týmech. V roce 2021 uzavřela agentura PLAYzone exkluzivní partnerství se světovými organizátory ESL a BLAST, jejichž soutěže přináší divákům s českým komentářem.
Za televizi Prima
Martin Roháček | PR manažer pro esport FTV Prima
M +420 736 682 782 | E rohacek@playzone.cz