Po roce jsme se opět setkali s Václavem Torčíkem mladším, který v Pavilonu F se svým týmem připravil pro návštěvníky unikátní projekt SKI365 aréna, které doznala dalších změn a stále je svými autory vyvíjena k dokonalosti.
„SKI365 aréně pracovně říkáme brněnský ledovec,“ uvedl Václav Torčík a celý projekt se nám snaží ve stručnosti představit. „Vyvinuli jsme takové povrchy, které se chovají jako sníh. Lidé si na nich můžou vyzkoušet zimní sporty, ať už proto, že si třeba vybírají zimní vybavení a někam se chystají nebo se chtějí rozhýbat, anebo třeba s dětmi chtějí vyzkoušet krásnou zábavnou sobotu či neděli. Někteří dokonce zvažují, jestli by jejich děti nějaký zimní sport nebavil.“
I letos je aréna hojně navštěvovaná a rodiče jsou rádi, že si především jejich děti mohou lyžování vyzkoušet, protože dostat je do zimy, navléknou do oblečení na běžky či na skialpy není jen tak. „On je to s dětmi docela komplikovaný proces, ale tady si to mohou v klidu vyzkoušet, jak by to vlastně spolu zvládli. V loňském roce jsme se setkali s obrovsky pozitivní odezvou. Asi každý desátý návštěvník si fyzicky něco zkusil,“ zabilancoval Václav Torčík, a i letos je patrné, že zájem rozhodně neopadá, proto arénu rozšířili o několik dalších stanovišť.
Pavilon F má tak uprostřed laserovou střelnici, zázemí s trenažéry na skialpy a dráhy na běžky a je opět hojně navštěvovaným místem, a nejen rodinami s dětmi, ale na své si přichází i zdatní senioři. SKI365 aréna je skvělý projekt a stále se vyvíjí a Václav Torčík mladší říká: „Čekám, kdy se dostaneme do stavu, jestli to nastane vůbec, kdy s tím budu spokojený, jak jsem to dokázal posunout a přispět, protože jsme „rodinná firma“, což má tu výhodu, že jsme každý z jiné generace. Zatímco rodiče vyrůstali v prostředí, které dbalo spíše na funkci, aby věci něčím pomohly, tak já už chápu i tu generaci svoji a ty mladší, že záleží taky na tom, jak to vypadá a jak je to podáno. Snažím se pomoct tu úžasnou technologii, kterou naši, ať už v oblečení se stříbrem, anebo také nanotechnologiemi v kluzném povrchu SKI365 prezentovat, aby to mladí pochopili a chtěli to dělat. Týká se to i koncových zákazníků, kteří můžou přijít lyžovat do areálu, ale mohou si naši technologii objednat i komerční subjekty, aby prodloužili sezónu, se kterou bojujeme.“
A kam se můžeme vydat po skončí Life!, abychom si zalyžovali? „Hodně žijeme online, můžete sledovat videa z toho, jak se lyžuje, jak se lidé posouvají, co se dokážou naučit, ať už to jsou úplní začátečníci, senioři, kteří lyžují celý život a už se bojí na svahy, které jsou plné lidí. Pokud by někdo opravdu chtěl, tak jsou dvě možnosti. Můžete přijet do Ostravy do našeho testovacího centra Avion Shoping Park naproti IKEA, anebo kontaktovat místní sportovní kluby či město, aby pořídili takovou věc. Já mám takový sen, přál bych si, aby jeden trenažér byl v každé škole,“ uzavřel optimisticky naše povídání a bilancování Václav Torčík, který se stará o strategický rozvoj značky.